PKP Intercity wydał pilny komunikat

Co musisz wiedzieć?
- 28 lipca 2025 r., 1:00–3:00: brak płatności w e‑IC i aplikacji PKP Intercity z powodu prac Przelewy24 (PayPro S.A.).
- Kasy, biletomaty i Bilkom działają bez zmian.
Komunikat PKP Intercity
PKP Intercity w swoim komunikacie zapowiedziało przerwę w płatnościach internetowych. W nocy z 27 na 28 lipca 2025 r., w godz. 1:00–3:00 nie będzie możliwości opłacenia biletów w serwisie e‑IC oraz w aplikacji mobilnej PKP Intercity. Powodem są prace serwisowe po stronie operatora płatności Przelewy24 (PayPro S.A.).
- Po interwencji Solidarności Państwowa Inspekcja Pracy potwierdza nieprawidłowości w Poczcie Polskiej!
- Św. Michał Archanioł nad Bieszczadami
- Trzęsienie ziemi w Pałacu Buckingham. Są przerażeni
- Komunikat dla mieszkańców Rzeszowa
- Komunikat dla mieszkańców Katowic
- Komunikat dla mieszkańców woj. podkarpackiego
- PKO BP wydał pilny komunikat
- Nowy model AI uciekał się do szantażu, aby uniknąć wyłączenia w fikcyjnym teście
- „Zaraz zemdleję”. Dramatyczne wyznanie Nataszy Urbańskiej
- Skandal w Gdańsku. Europejskie Centrum Solidarności promuje komunistycznego aparatczyka
- Ta książka anonimowego dyplomaty może wstrząsnąć stosunkami niemiecko-polskimi i wyobrażeniem Polaków nt. Niemców
Jak kupić bilet w tym czasie?
Dostępne pozostają inne kanały sprzedaży: kasy biletowe, biletomaty oraz Bilkom. Ponadto 28 lipca 2025 r. od 0:00 do 8:00 pasażerowie, którzy oświadczą w pociągu, że z powodu niedostępności e‑IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, mogą kupić bilet u konduktora bez opłaty pokładowej. Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.
To przerwa ponad standardowe okno serwisowe
Standardowo prace serwisowe prowadzone są codziennie 23:45–0:30 (a do 1:00 w pierwszy dzień miesiąca). Ogłoszona przerwa ma charakter dodatkowy i wynika z działań po stronie operatora płatności.