Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - taką wiadomość umieścił Tiger Energy Drink na swoich głównych kanałach mediów społecznościowych. Czy to wystarczyło, żeby ukoić wzburzenie w sieci?
/ screen Twitter
O sprawie pisaliśmy tutaj. Grafika zamieszczona na Instagramie "Tigera" 1 sierpnia pokazuje wyciągnięty środkowy palec z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Reklama wywołała oburzenie internautów i rozgłos w mediach, nie tylko społecznościowych.
 

Co ciekawe, Tiger zareagował dosyć szybko i umieścił w mediach społecznościowych przeprosiny. 



Wygląda jednak na to, że nie tak łatwo uspokoić wzburzenie internautów. Większość komentatorów wytyka producentowi napojów hipokryzję, ponieważ grafika widniała w sieci ponad tydzień, a została zdjęta dopiero w momencie rozpętania się burzy. Dodatkowo wyszło na jaw, że Tiger już parokrotnie publikował w sieci kontrowersyjne grafiki reklamowe, m.in nawiązujące do katastrofy pod Smoleńskiem czy katolickiego święta Bożego Ciała.
 
Czy przeprosiny wystarczą? Fala negatywnych komentarzy internautów wciąż się nie wyczerpuje, nie da się ukryć, że firma poniosła dzisiaj olbrzymie straty wizerunkowe. Rozwiązanie, jak Tiger może próbować się ratować podpowiedział Portal opinii Klubu Jagiellońskiego. Czy producentowi napojów energetycznych uda się z tego skandalu wyjść z twarzą, przekonamy się już niebawem. 

 
źródło: wirtualnemedia.pl, twitter, facebook

 

POLECANE
PGE wydała komunikat z ostatniej chwili
PGE wydała komunikat

PGE i Ørsted dostarczyły cztery transformatory mocy do lądowej stacji Baltica 2 w Osiekach Lęborskich. To ważny etap budowy przyłącza do KSE; uruchomienie farmy planowane jest na 2027 r. – informuje PGE.

Zełenski: Rosja przygotowuje się na kolejny rok wojny z ostatniej chwili
Zełenski: Rosja przygotowuje się na kolejny rok wojny

Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski ostrzega, że z Moskwy płyną sygnały o kolejnym "roku wojny".

Tak Tusk dał się ograć w sprawie umowy z Mercosur tylko u nas
Tak Tusk dał się ograć w sprawie umowy z Mercosur

Pamiętne expose Donalda Tuska z 12 grudnia 2023 r. miało być dla wyborców deklaracją nowej siły Polski w Unii Europejskiej. „Mnie nikt nie ogra w UE. Nowa koalicja gwarantuje, że wrócimy na miejsce należne Polsce” - mówił wtedy stary-nowy premier. Powrót do głównego stołu, gdzie zapadają decyzje okazał się kolejną niedotrzymaną obietnicą.

Dywersja na kolei. Wydano czerwone noty Interpolu z ostatniej chwili
Dywersja na kolei. Wydano czerwone noty Interpolu

Interpol wystawił czerwone noty za obywatelami Ukrainy podejrzewanymi o dokonanie aktu dywersji na zlecenie Federacji Rosyjskiej — poinformowała w środę policja.

Jakie to się nudne już zrobiło. Burza po emisji popularnego programu TVN z ostatniej chwili
"Jakie to się nudne już zrobiło". Burza po emisji popularnego programu TVN

Po jednym z ostatnich wydań "Dzień dobry TVN" w mediach społecznościowych zawrzało. Widzowie nie kryli oburzenia.

Sensacyjny sondaż. Braun zabrał głos z ostatniej chwili
Sensacyjny sondaż. Braun zabrał głos

W sensacyjnym sondażu pracowni OGB partia Grzegorza Brauna wyprzedziła Konfederację. – Oczywiście jest to miły prezent pod choinkę i z całą pewnością jest to sympatyczna okoliczność – powiedział Grzegorz Braun dodając jednak, że "to także jest pewna gra".

Kaczyński nie głosował ws. ustawy łańcuchowej. Media podały powód z ostatniej chwili
Kaczyński nie głosował ws. ustawy "łańcuchowej". Media podały powód

W środowym głosowaniu Sejm nie uzyskał wystarczającej liczby głosów, aby odrzucić weto prezydenta Karola Nawrockiego w sprawie tzw. ustawy łańcuchowej. W głosowaniu nie wziął udziału prezes PiS Jarosław Kaczyński.

Katolicy z Karolem Nawrockim. Przemysław Czarnek: Jeśli ktoś staje po stronie prawdy, nigdy nie ma łatwo z ostatniej chwili
"Katolicy z Karolem Nawrockim". Przemysław Czarnek: Jeśli ktoś staje po stronie prawdy, nigdy nie ma łatwo

W siedzibie Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność” w Warszawie odbyła się konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli koalicji "Katolicy z Karolem Nawrockim". Głos zabrali prezes Pomorskiego Stowarzyszenia „Wspólna Europa” Andrzej Piotrowicz, Jan Rejczak, polityk, samorządowiec oraz były działacz opozycji antykomunistycznej oraz oraz poseł i były minister edukacji Przemysław Czarnek. Fundację Promocji Solidarności reprezentował Konrad Wernicki.

Szef NATO: Dzięki Trumpowi sojusz jest silniejszy niż kiedykolwiek z ostatniej chwili
Szef NATO: Dzięki Trumpowi sojusz jest silniejszy niż kiedykolwiek

– Dzięki prezydentowi USA Donaldowi Trumpowi NATO jest silniejsze niż kiedykolwiek wcześniej – stwierdził w środę w wywiadzie udzielonym stacji BBC sekretarz generalny NATO Mark Rutte. Dodał, że amerykański przywódca "jest dobrą wiadomością dla globalnej obrony, i dla NATO, i dla Ukrainy".

Tauron wydał komunikat dla klientów z ostatniej chwili
Tauron wydał komunikat dla klientów

Cena energii elektrycznej Taurona w najpopularniejszej taryfie dla gospodarstw domowych wyniesie w 2026 r. 497 zł netto za MWh – podała w środę spółka w informacji prasowej. W raporcie poinformowała natomiast o utworzeniu, w związku z zatwierdzonymi stawkami za energię, rezerwy na poziomie ok. 160 mln zł.

REKLAMA

Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - taką wiadomość umieścił Tiger Energy Drink na swoich głównych kanałach mediów społecznościowych. Czy to wystarczyło, żeby ukoić wzburzenie w sieci?
/ screen Twitter
O sprawie pisaliśmy tutaj. Grafika zamieszczona na Instagramie "Tigera" 1 sierpnia pokazuje wyciągnięty środkowy palec z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Reklama wywołała oburzenie internautów i rozgłos w mediach, nie tylko społecznościowych.
 

Co ciekawe, Tiger zareagował dosyć szybko i umieścił w mediach społecznościowych przeprosiny. 



Wygląda jednak na to, że nie tak łatwo uspokoić wzburzenie internautów. Większość komentatorów wytyka producentowi napojów hipokryzję, ponieważ grafika widniała w sieci ponad tydzień, a została zdjęta dopiero w momencie rozpętania się burzy. Dodatkowo wyszło na jaw, że Tiger już parokrotnie publikował w sieci kontrowersyjne grafiki reklamowe, m.in nawiązujące do katastrofy pod Smoleńskiem czy katolickiego święta Bożego Ciała.
 
Czy przeprosiny wystarczą? Fala negatywnych komentarzy internautów wciąż się nie wyczerpuje, nie da się ukryć, że firma poniosła dzisiaj olbrzymie straty wizerunkowe. Rozwiązanie, jak Tiger może próbować się ratować podpowiedział Portal opinii Klubu Jagiellońskiego. Czy producentowi napojów energetycznych uda się z tego skandalu wyjść z twarzą, przekonamy się już niebawem. 

 
źródło: wirtualnemedia.pl, twitter, facebook


 

Polecane