PKP Intercity wydał pilny komunikat

Co musisz wiedzieć?
- Opcja GRM w aplikacji i eIC nie pobiera rezerwacji na Karty Intercity.
- PKP Intercity zaleca zakup miejsc bez widoku graficznego.
- Usunięcie awarii planowane jest na początek przyszłego tygodnia.
- Przewoźnik przeprasza i prosi pasażerów o wyrozumiałość.
Na czym polega problem?
Jak czytamy w komunikacie, od 5 czerwca 2025 r. pasażerowie zgłaszają błędy przy pobieraniu rezerwacji miejsc do Kart Intercity przez moduł Graficznej Rezerwacji Miejsca (GRM). Usterka dotyczy zarówno aplikacji mobilnej, jak i systemu eIC.
Zakres awarii
Błąd uniemożliwia finalne zapisanie wybranego miejsca na karcie, mimo poprawnego dodania biletu do koszyka. Problem nie wpływa na tradycyjny zakup rezerwacji bez mapy wagonu.
- Tapinoma magnum dotarły do kolejnego niemieckiego miasta. Mieszkańcy proszą o pomoc
- Był symbolem Warszawy. Zostanie zburzony
- Komunikat dla mieszkańców Katowic
- Ostrzeżenie warszawskiego zoo. "Fizyczne i psychiczne zagrożenie"
- Jest oświadczenie Jacka Kurskiego po tekście Onetu
- Kompromitacja redaktora naczelnego Rzeczpospolitej Michała Szułdrzyńskiego
- Anulowano kontrakt na śmigłowce Black Hawk dla polskiej armii
Zalecenia dla pasażerów
Przewoźnik prosi, aby czasowo wybierać rezerwacje bez GRM. "W związku z tym prosimy o zakup rezerwacji bez korzystania z opcji GRM do czasu wprowadzenia poprawki" – czytamy.
Naprawa na początku przyszłego tygodnia
Spółka poinformowała, że pracuje nad rozwiązaniem problemu:
Pracujemy nad rozwiązaniem i planujemy naprawę na początku przyszłego tygodnia. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
Bieżące komunikaty pojawią się na: profilu PKP Intercity.